به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش تشکیلات و بهبود روشها در ابتدای این دوره قربانی فر مدیر آموزش تشکیلات و بهبود روشها ، دستیابی به اخلاق حسنه اسلامی و وجود تعلق خاطر همکاران برای خدمت به مردم را جزو اهم موارد مطرح شده در اهداف این دوره ذکر کرد و افزود: امید است با برگزاری دوره های اخلاق مدارانه در ماه مبارک رمضان امسال بتوانیم بیش از پیش به این مهم دست یابیم. وی با تاكيد بر برنامه ریزی در هر سطحی از سازمان به عنوان يكي از ویژگی های سازمان موفق از اخلاق حرفه ای به عنوان دستورالعمل انجام درست کارها نام برد و افزود: تبدیل هدف های اخلاقی به قوانین اخلاقی رمز اخلاقی شدن سازمان هاست
در ادامه مدرس دوره به بیان اهمیت و جایگاه اخلاق حرفه ای و اسلامی در تعالی سازمان پرداخت و افزود در کشور اسلامی ایران، اخلاق حرفه ای جایگاه بسیار والایی دارد زیرا مبنای ایدئولوژیک در تمام مشاغل و سطوح سازمانی آن مطرح است. وی وجود اخلاق حرفه ای در بین همکاران را موجب خدمت رسانی بهتر به ارباب رجوع بیان کرد.
دكتر شعبانلو ایجاد ارتباط خوب و سالم را مبنای انسانی ارتباط دانست که رضایت خداوند و مردم در آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. وي سازمانی را موفق دانست که مردم در بیرون از سازمان از آن به نیکی یاد کرده و کارمندان آن حس تعلق سازمانی داشته باشند.
شایان ذکر است این دوره آموزشی به مدت 8 روز و برای 318 نفر از کارکنان شهرداری در قالب چهار گروه برگزار گردید.