به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش ضمن خدمت، قربانی فرمسئول آموزش شهرداری در خصوص برگزاری این دوره آموزشی گفت :نظر به اهمیت شهرداری در تنوع خدمات رسانی به شهروندان و ضرورت حاکمیت اخلاق حسنه در خدمت صادقانه به شهروندان مرکز آموزش اقدام به برنامه ریزی و برگزاری دوره یاد شده نمود و مقرر شد کارکنان در این زمینه آموزش لازم را فرا گیرند.
وی ادامه داد: آموزه های موجود در منابع دینی و خصوصاً قرآن کریم و همچنین جملات قصار پیامبر گرامی(ص) و ائمه اطهار(ع) در خصوص احترام به مقام انسان نشانگر این است که در جامعه امروز به ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به جایگاه رفیع انسانی، توجه خاص نموده تا جایی که در دستورات حکومتی حضرت علی (ع) به والیان خود، بعد از توصیه به تقوای الهی، رسیدگی به امور مردم و تکریم آنان مورد سفارش و تاکید قرار گرفته است.
قربانی فر اجرای این دوره را درراستای ارتقاء و حفظ هر چه بیشتر کرامت مردم و تکریم مراجعین و شهروندان دوره آموزشی طرح تکریم در بین کارکنان دانست و تاکید کرد اولویت برگزاری این دوره آموزشی ابتدا برای نیروهایی که مستقیماً با ارباب رجوع در ارتباط می باشند از جمله کارکنان شهرسازی مناطق می باشد و سعی می می شودبرای دیگر واحدهای کارکنان دوره یاد شده برنامه ریزی و اجرا گردد.
وی سرفصل تدریس این دوره آموزشی را چهار فصل بر شمرد و در این رابطه گفت :این دوره آموزشی توسط دکتر جواندوست (رئیس گروه تشکیلات اداره کل منابع انسانی استانداری)تدریس می شود و سرفصل های این دوره آموزش بدین شرح می باشد:
1- مروری بر کلیات طرح تحول اداری 2-تکریم ارباب رجوع در کلام وحی 3-مروری بر روند توجه به تکریم ارباب رجوع و مشتری مداری در تئوری های مدیریت 4 بحث و بررسی در مورد کلیات طرح تکریم